Anul trecut am început o călătorie minunată de a explora relația cu mâncarea și nutriția prin intermediul journaling-ului, și de atunci am însoțit și explorat împreună cu alte 300 de femei prin scris, ce înseamnă o nutriție sănătoasă și libertatea de alegere în cadrul programului Wildfit.

Una dintre întrebările pe care le-am inclus în acest proces de journaling de o lună și jumătate este: Mănânc ca să trăiesc sau trăiesc ca să mănânc? Vă las mai jos răspunsul meu la această întrebare, m-aș bucura să citesc și răspunsurile voastre!

Mănânc ca să trăiesc. Mai mult decât atât, mănânc ca să înfloresc, să mă bucur de cea mai bună stare de sănătate, să pot gusta din plin din savoarea vieții. Mănânc ca să am energie să fac toate lucrurile pe care mi le doresc, zi de zi, pentru că sunt atât de multe lucruri de văzut, simțit, trăit, explorat, experimentat în această viață.

Mănânc ca să mă bucur de vitalitate și să am poftă de viață.

Mănânc ca să îi dau corpului meu tot ceea ce are nevoie pentru a fi în cea mai bună formă posibilă. Tot ceea ce mănânc și aleg să beau le tratez ca fiind ambrozie și nectar pentru corpul meu, pentru că acest corp minunat care mă poartă prin viață merită să primească tot ce e mai bun, la cât de mult mă ajută și tot ce reușesc să fac cu ajutorul lui.

În același timp, vreau să mă bucur de tot ceea ce mănânc, să fie sănătos, să fie gustos, să fie atractiv, și să mă bucur de fiecare îmbucătură. Masa poate să fie o plăcere, atunci când mănânc conștient, și știu că ceea ce mănânc este benefic pentru organismul meu.

Îmi amintesc ori de câte ori e nevoie că este important să mănânc încet astfel încât să simt atunci când apare senzația de sațietate și să fiu prezentă pentru fiecare textură, savoare, miros și culoare, să mănânc în liniște și cu recunoștință.

Mă întreb înainte să mănânc ceva dacă îmi este foame cu adevărat, sau ceea ce simt este foame emoțională ori sete ca mai apoi să pot decide dacă într-adevăr am nevoie să mănânc sau nu.

Mănânc ca să trăiesc și să mă bucur de viață!

În 29 noiembrie începe o nouă grupă a programului Wildfit, unde ofer acest proces de journaling ca resursă adițională pentru toată călătoria spre o nutriție conștientă și liberă. Găsiți mai multe detalii despre acest program și despre provocarea de 14 Days Reset aici https://www.wildfood90.com/wf14

Dacă îți dorești să încerci primele două săptămâni ale programului, dă-mi un semn și te vei putea înscrie gratuit.

Și acum spune-mi, tu mănânci ca să trăiești sau trăiești ca să mănânci?

P.S. Aici am luat unul dintre cele mai faine prânzuri! 🙂